سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 91/5/15 | نویسنده : نگین

نیوشا ضیغمی را بیشتر بشناسید

18تیر 1359 (8 جولای 1979)
انسانی قدرشناس و بامحبت است و اگر کسی لطفی به او کند، حتما آن را جبران خواهد کرد:
نیوشا ضیغمی موفقیت و جایگاهش به عنوان بازیگر در سینمای ایران را مدیون آقایان جعفری جوزانی و محمدعلی سجادی می‌داند.
به تقدیر و سرنوشت معتقد است:
ضیغمی می‌گوید: «برای شروع بازیگری به کانون می‌رفتم ولی بازیگری برایم خیلی جدی نبود. شفاف‌تر بگویم تلاش آنچنانی برای بازیگر شدن در آن زمان نکردم و این خواست خدا بود که وارد این حرفه شدم.»
زندگی شخصی را از زندگی شغلی‌اش جدا می‌داند و هر دو را با هم پیش می‌برد:
نیوشا ضیغمی: من فکر می‌‌کنم کار و پیشرفت یک زن در جامعه هیچ ربطی به موفقیتش در زندگی شخصی و خصوصی‌اش ندارد. خانمی می‌تواند در جامعه موفق باشد که زندگی شخصی موفق و سالمی داشته باشد.
اعتمادبه‌نفسش قابل تحسین است:
نیوشا ضیغمی علت موفقیتش را در ایمان داشتن به کارهایی که می‌خواسته انجام دهد می‌داند و اینکه همیشه باور داشته، کاری که می‌خواهد به سرانجام برساند برایش مهم است و آن را باید انجام دهد. کارم را دنبال می‌کنم و سختی‌ها نمی‌تواند مانع من باشد، چون از شکست نمی‌ترسم پس حتما به نتیجه می‌رسم.»
اعتقادات برایش بسیار ارزشمند است:
نیوشا ضیغمی در سال 90 به مناسبت هفته دفاع مقدس به گلزار شهدای یزد رفت.
پول و ثروت بی‌ارزش‌ترین ملاک‌ها در زندگی‌اش است:
هیچ‌کدام از فعالیت‌های ضیغمی طبق گفته خودش جنبه مالی برای او نداشته و صرفا به دنبال علایقش بوده.
به دنبال زندگی ایده‌آل است:
ضیغمی می‌گوید: اگر فرد به این نتیجه برسد که هدفش از زندگی چیست و برای چه چیزی زندگی می‌کند و برای خودش آن را مشخص کند، زمانی که به اولین هدف رسید زیربنایی می‌شود. برای رسیدن او به دومین هدف و... به این ترتیب به ایده‌آلش در زندگی نزدیک می‌شود.
حامی خانواده و اطرافیانش است:
نیوشا ضیغمی در مصاحبه‌ای اعلام کرده: «به عنوان یک خواهر بزرگ‌تر، آینده روشا (خواهر نیوشا) برای من بسیار پراهمیت است. رابطه من و روشا نه خواهرانه است و نه مادرانه، یک رابطه دوستانه است با حس مادرانه و خواهرانه. از اینکه روشا وارد حرفه سینما شده خیلی خوشحالم. من تا به حال بی‌ربط از روشا حمایت نکرده‌ام.»
دوست دارد در هر کاری دستی داشته باشد:
نیوشا ضیغمی علاوه بر بازیگری مدتی است که وارد کار سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سینمایی شده که اگر این کار را ادامه دهد طولی نخواهد کشید که نام او به فهرست تهیه‌کنندگان اضافه می‌شود. علاوه بر اینها، او یک موسسه زیبایی به نام «آدونیس» تاسیس کرده است که مختص بانوان است. جالب‌تر اینکه نیوشا ضیغمی فارغ‌التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است و جالب‌تر اینکه دیپلم معماری هم دارد.

 

 

 

اینم یه عکس از نیوشا و همسرش




اسلایدر

خرید شارژ

خرید فیلم

خرید سریال